Сьогодні швидко зростає попит на поліуретанові фарби та покриття для бензовозів і цистерн, тому наша компанія пропонує якісні варіанти фарбування, які допоможуть вам залишитися задоволені результатом. Ми допоможемо купити фарбу для зовнішньої частини бензовозів! Поліуретанова фарба Stancolac 5008 (Станколак).
Поліуретанова фарба для спецтехніки — найкращий вибір для тих, хто хоче забезпечити тривалий термін експлуатації своєї спецтехніки й авто. Акрил поліуретанова фарба для спецтехніки та сільхозтехніки підходить також для нанесення на автомобілі, самоскиди, причепи, кабіни кранів, трамваї та багато інших різновидів транспорту. Її склад містить аліфатичні ізоціанати (синтетичний каучук), які забезпечують високий ступінь адгезії на металі під час нанесення розпилювачем, але водночас мають високу леткість і вимагають засобів спеціального захисту під час фарбувальних робіт.
Підходить для фарбування будь-якого виду спецтехніки (сільгосптехніка, бронетанкова техніка, бензовози , автоцистерни і т.д.).
Досягнення чудової якості фарбування за мінімальної кількості шарів покриття.
Чудові захисні якості проти УФ-випромінювання, вітрового навантаження, впливу вологи, хімічних речовин.
Збереження вихідного колірного нюансу впродовж усього терміну експлуатації.
Чому вибір падає саме на поліуретанову фарбу для фарбування бензовозу?
Більшість «важкого» авто працює не в найсприятливіших умовах. Особливо влітку, коли температура досягає 35+ градусів. І зараз ми розповімо, чому поліуретанову фарбу для сільхозтехніки купити не просто вигідне рішення, а й об'єктивне.
Двошарова фарба для спецтехніки відштовхує випромінювання сонячних променів, що позитивно впливає на загальну технічну систему: мотор менш перегрівається, у кабіні легше працювати, фарба довгий період часу зберігає показний вигляд на спецтехніці. Крім того, вона міцна, зносостійка та створює водонепроникне покриття. Багато фермерів віддають перевагу саме поліуретановій фарбі.
Наносити її на спецтехніку потрібно в температурному діапазоні від -35 до +50 градусів. Вона не має запаху, не потребує певних умов нанесення. Тому єдина необхідність безпеки — не допустити потрапляння в очі.
Структура поліуретанової фарби для авто дуже м'яка. Перш ніж почати фарбувальні роботи, потрібно дотримуватися типових правил:
- Очистити поверхню спецтехніки від старої фарби та іржі.
- Наносити на знежирену та суху поверхню.
Цей підхід гарантує чудову взаємодію фарби з матеріалом.
Після першого нанесення на метал, дайте час їй висохнути. Потім необхідно нанести повторний шар, щоб утворилася міцна плівка. В підсумку поліуретанова фарба не розпадається під впливом агресивних чинників.
Рекомендована система покриття:
1 варіант: 1-й шар Ґрунт 812 Антикорозійний епоксидний ґрунт або КРАСКА 914 Хімічностійка фарба для металу та кольорових металів, епоксидна 2-й шар Фарба для бензовозів поліуретанова антикорозійна, товстошарова. Термін експлуатації системи покриття — понад 10 років. Покриття треба застосовувати в умовах помірного та сильного корозійного навантаження (Городське або промислове середовище з помірним вмістом діоксиду сірки, прибережні ділянки з низьким вмістом солей, промислові та прибережні частини з помірним вмістом солей, хімічна промисловість, доки та верфі на узбережжях)
2 варіант: 1-й шар Ґрунт 812 Антикорозійний епоксидний ґрунт або Ґрунт 751 Цинконаповненний ґрунт, рідкий цинк 2-й шар КРАСКА 912 Толстошарова фарба підвищеної жорсткості, епоксидна 3-й шар - Фарба для бензовозів поліуретанова антикорозійна, товстошарова. Термін експлуатації системи покриття — понад 15 років. Покриття треба застосовувати в умовах сильного та дуже сильного корозійного навантаження (Промислові та прибережні частини з помірним вмістом солей, хімічна промисловість, доки та верфі на узбережжях, промислові будівлі з високою вологістю та агресивному середовищу, високий ступінь забруднення повітря, постійна конденсація вологи (промисловий клімат).
Стійкість покриття
Покриття стійке до механічних, хімічних впливів, ультрафіолету, промислового середовища
Антикорозійні властивості
Антикорозійна толстошарова фарба, Захист від корозії сталевих конструкцій.
Сфера використання
Металевих і бетонних поверхонь, промислових споруд, зовнішньої поверхні цистерн. Спецтехніка (сельхозтехніка, бронетанкова техніка тощо)
Опис |
Поліуретанова двокомпонентна антикорозійна товстошарова фарба, що затверджається затверджувачем на основі аліфатичного ізоціонату. Формує покриття, стійке до механічних, хімічних впливів, ультрафіолету, морського клімату, кислотного, промислового середовища. Формує довговічне покриття в системах покриттів. Можливе використання без попереднього ґрунтування в окремих випадках. Застосовується для фарбування заґрунтованих металевих і бетонних поверхонь, промислових споруд, зовнішньої поверхні цистерн зберігання і транспортування нафтопродуктів, обладнання на електростанції, в атомній промисловості, суднобудуванні, сільському господарству
Фарба сертифікована Європейським інститутом з питань корозії, відповідає ISO 12944 «Захист від корозії сталевих конструкцій системами захисних покриттів». Емаль універсальна, підходить для фарбування будь-яких поверхонь і утворює міцне покриття! На ринку лакофарбової продукції, емаль Stancolac 5008 успішно конкурує з такими емалями, як Tikkurila Темадур. |
Кольори |
Кольори RAL, NCS, NOVA |
Ступінь блиску |
Напівматова (20), напівглянсова (50), глянсова (90) |
Щільність |
1,15-1.35 кг/л (залежно від кольору) |
Сухий залишок |
60% за об'ємом (73% за вагою) |
Теоретична витрата |
7-9м2/кг (50 мкм) |
Життєздатність суміші
|
3-4 часа при 20ºC
|
Температурний режим експлуатації
|
До 80oC постійного впливу, до 120 oC короткочасно |
Співвідношення змішування |
A:B-3:1 за об'ємом (A:B-4:1 за вагою) |
В'язкість |
35" (по Ford Cup N.4)]. |
Співвідношення NCO/OH |
|
VOC* |
макс 340 г/л |
Час висихання та підготовка поверхні:
- Висихання на дотик: 1 - 2 години.
- Висихання до рівня 3: 8 годин.
- Повне висихання (повна полімеризація): 48-72 години.
Поверхня має бути чистою та сухою. Під час нанесення та затвердіння фарби температура навколишнього повітря, поверхні та фарби не має опускатися нижче 5oC. Відносна вологість повітря не має перевищувати 80%. Сталева поверхня має бути заґрунтована двокомпонентними ґрунтовками 812, 751, 912, 914 або 360.
Підготовка поверхні:
Ретельно видаліть олії, жири та інші забруднення за допомогою відповідного мийного засобу. Видаліть солі та інші забруднення обмивання прісною водою під високим тиском.
Абразивострумене очищення до практично білого металу зі ступенем оброблення поверхні Sa 21⁄2 (ISO 8501-1:2007) і профілем поверхні, відповідним Rugotest No. 3, BN10a, Keane-Tator Comparator 3.0 G/S або ISO Comparator Rough Medium (G). Після абразивозтруминного очищення ретельно видаліть із поверхні пил і абразиви.
Змішати A:B-2:1 за об'ємом, потім додати розчинник до потрібної в'язкості. Малярного пензля або валиком із розведенням на 5% розчинником 1115;
Оброблювану поверхню треба очистити від бруду пилу та зробити шліфування поверхні та висушити.
Підготовлену поверхню необхідно заґрунтувати двокомпонентними лакофарбовими покриттями 812, 751.
Для кращого захисту та покриваності поверхні металу покриття фарби наносяться завжди у 2 шари.
Терміни експлуатації:
- Система з ґрунтуванням — від 10 років і вище.
- Система без ґрунтування — від 7 років і вища.
ОСНОВНІ АТРИБУКТИ
|
Виробник
|
Stancolac
|
Країна виробник
|
Греція
|
|
Основа краски
|
Полиуретановая
|
Спосіб нанесення
|
Механізований Пензлик Валиком
|
-
Можливості постачання: 10000 кг/день
-
Способ упаковки: основа відра по 20 кг+ затверджувач 5 л, можливий розлив