Кошик
182 відгуків
promo_banner
+380 (67) 398-63-88
+380 (95) 496-70-69
Премиум Корк

Фарби для морських судом

Фарби для морських судом

Особливість судових фарб у тому, що ці лакофарбові матеріали розроблені спеціально для фарбування морських, річкових кораблів, кораблів, яхт, барж. Ці покриття, завдяки своїй високій стійкості до води, довго слугують цілями захисту корпусу корабля від агресивного впливу води, абразивів, вітру, температур і ультрафіолету.

Найбільший ступінь захисту мають саме фарби для морських судом, оскільки найбільш руйнівне саме морське середовище. Якщо не використовувати якісний антикорозійний захист, іржа повністю втратить корпус буквально за 5-10 років.

Цю унікальну категорію ЛФМ ще часто називають «необродними» фарбами або «необтяжкою». Завдяки вмісту в них біоциду на фарбованому протиобертовими фарбами поверхні різноманітні мушлі та водорості не можуть осістися. Крім біоциду та високого вмісту одновалентного оксиду міді, протибузкові покриття є ще й самопористими фарбами — поступове скидання верхніх шарів, до яких усе ж змогли прикріпитися організми. Це неабияк подовжує термін експлуатації корпусу судна, найбільш захисного покриття й дає змогу заощаджувати паливо завдяки збереженню гладкості поверхні.

Особливості корабельних фарб:
  • стійкість до впливу прісної та солоної води;
  • стійкість до екстремально низьких температур (актуально для судом льодового плавання) і перепадів температур;
  • вогнестійкість;
  • стійкість до блякнення на сонці;
  • стійкість до впливу повітря та вітру;
  • стійкість до закріплення й розмноження колоній мікроорганізмів;
  • безпека (у складі немає компонентів, токсичних щодо довкілля). 
1
Фарби для підводного борту

Фарби для підводного борту наносяться на поверхню корабля нижче від ватерлінії, тобто на ту частину корабля, яка завжди занурена у воду. Антикорозійні властивості мають бути найкращими, а шар покриття — максимально товстим. Товщина покриття залежить від терміну до наступного докового ремонту.

Для фарбування підводного борту найкраще підходить пошарове нанесення складів, так званих «підводних ґрунтів» — епоксидних матеріалів із подальшим нанесенням, за потреби, протиобривальних покриттів або спеціальної фарби для судом льодового класу. Епоксидні ґрунти під час фарбування утворюють товстий шар, що дає змогу заощаджувати на роботах — менше шарів потрібно робити, швидше сохне оброблена поверхня, менше витрат на оренду доків.

 
2
Фарби для надводного борту

Фарби для надводного борту застосовуються як під час ремонту в доці, так і під час підфарбовування під час експлуатації корабля. Такі фарби мають високий ступінь стирання й еластичності, стійкі до механічного впливу. Під час фарбування надводного борту популярні прості у використанні однокомпонентні схеми, із застосуванням ґрунту та верхнього покриття на основі вініл-акрилу чи алкіду.

Чудовий результат показують і епоксидно-поліуретанові схеми з використанням епоксидного ґрунту Stancolac і еластичного фінішного покриття, що має підвищену стійкість до блякнення й вплив сонячної радіації — поліуретанові фарби Stancolac.

3
Фарби для надбудови, включно з палубними фарбами

Фарби для надбудов та палуб суден відіграють важливу роль у їхньому захисті від зовнішніх факторів, забезпечуючи естетично приємний зовнішній вигляд та довговічність.

  • Палубні фарби призначені для захисту палуби від впливу солі, води, ультрафіолетових променів та пошкоджень.
  • Часто використовуються двокомпонентні епоксидні фарби, так як вони мають високу стійкість до абразії, подряпин, хімічних речовин і вологи.
  • Ці фарби формують тверде та міцне покриття, яке забезпечує хорошу зчеплюваність з поверхнею палуби.
  • Для палуб, на яких передбачається високий ступінь ковзання, можуть використовуватися спеціальні антиковзні добавки або покриття, які забезпечують безпеку під час руху на палубі навіть під час дощу або хвилі.


Фарби для надбудов:

  • Фарби для надбудов застосовуються на вертикальних поверхнях судна, таких як стіни, борти та суперструктура.
  • Зазвичай використовуються алкідні емалі або акрилові фарби, які забезпечують хорошу стійкість до атмосферних умов, ультрафіолетового випромінювання та знебарвлення.
  • Фарби для надбудов доступні в широкій гамі кольорів, що дозволяє власнику судна вибрати відповідний відтінок для досягнення бажаного зовнішнього вигляду.
 
4
Спеціальні судові фарби та лаки

Спеціальні судові фарби та лаки, що застосовуються для різних спеціальних потреб на судах і кораблях. Щоб прикрасити нагрівні вихлопні труби, а також колектори, потрібна термостійка фарба. Щоб палуба набула привабливого вигляду, потрібен алкідно-уретановий лак для оброблення палуб. Щоб захистити журавлини, ланцюги, якір та інше в веденні боцмана, потрібні інші фарби. П'ятиві танки потребують фарбування особливими складами — харчовою фарбою Stancolac.

 

Коли йдеться про фарбу для морських суднов, особливо щодо нижньої та верхньої частин, є кілька ключових чинників, які треба врахувати.

Нижня частина корабля:

Нижня частина судна постійно контактує з водою, тому вона зазнає впливу різних чинників, як-от тертя, мікроорганізми, водорості та корозія. Для захисту від цих проблем на нижній частині корабля зазвичай використовується антифулінгова фарба. Ця спеціальна фарба містить домішки, які перешкоджають прилипанню організмів до корпусу корабля й утворенню водоростей. Вона також допомагає зменшити тертя й опір, що сприяє підвищенню швидкості й ефективності судна. Антифулінгова фарба зазвичай ґрунтується на спеціальних складах із високим вмістом міді або інших біоцидів, які повільно вимиваються у воду та захищають корпус судна впродовж певного часу. Такі фарби вимагають періодичного обслуговування та оновлення.

Верхня частина корабля:

Верхня частина корабля, що не перебуває в постійному контакті з водою, зазнає впливу сонячного випромінювання, атмосферних умов, солі та інших чинників. Для захисту від ультрафіолетових променів і корозії зазвичай використовується високоякісна морська емаль або акрилова фарба. Вони мають гарну стійкість до впливу сонячного світла, води та інших погодних умов. Вибір конкретного типу фарби залежить від переваг власника корабля та рекомендацій виробника.

Коли вибирається фарба для корабля або човна, також треба враховувати такі чинники:

  1. Материал судна: Різні матеріали вимагають різних типів фарб. Наприклад, для сталевих кораблів зазвичай використовуються епоксидні або поліуретанові фарби, які мають високу стійкість до корозії. Для алюмінієвих судно може знадобитися спеціальна алюмінієва фарба, щоб запобігти окисленню й корозії. Для дерев'яних судів необхідно вибирати фарби, які забезпечують захист від вологи та UV-випромінювання.
  2. Середнє середовище: Якщо судно експлуатуватиметься в морській воді, особливо в солоній воді, фарба має бути стійкою до корозії та сольового впливу. У таких умовах морська емаль або спеціальна морська антикорозійна фарба можуть бути гарним вибором. Якщо судно використовуватиметься в прісноводних озерах або річках, вимоги до фарби можуть бути не такими суворими.
  3. Врахування власника: Деякі власники кораблів віддають перевагу певній марці фарб або емалей, ґрунтуючись на своєму досвіді або рекомендаціях. Деякі марки спеціалізуються на виробництві фарб для морських судов, і їхні продукти можуть бути широко визнані в галузі.

 

Важливо пам'ятати, що перед фарбуванням судно треба правильно підготувати поверхню, видаливши стару фарбу, очищавши та шліфуючи поверхню, щоб забезпечити гарну адгезію нової фарби. Також треба дотримуватися інструкції виробника фарби та застосовувати її відповідно до рекомендацій.

Поліуретанова фарба:

Поліуретанова фарба має чудову стійкість до атмосферних умов, ультрафіолетового випромінювання, солі та води. Вона має високе глянсове оздоблення та гарну стійкість до подряпин і стирання. Поліуретанова фарба також має хімічну стійкість, що робить її придатною для судом, що експлуатуються в агресивних середовищах. Вона доступна в різних кольорах і може бути використана для створення естетично привабливого зовнішнього вигляду судна.

Однак поліуретанова фарба зазвичай дорожча, ніж інші типи фарб, і може вимагати складнішого процесу нанесення.

 
Епоксидна фарба:

Епоксидна фарба відома своєю міцністю і чудовою адгезією до поверхонь. Вона має високу стійкість до корозії, вологи, хімічних речовин і атмосферних умов. Епоксидна фарба може бути застосована на широкий спектр матеріалів, включно зі сталлю, алюмінієм і деревом. Вона зазвичай утворює тверду плівку з чудовими характеристиками міцності, що робить її привабливим вибором для підводної частини судна. Однак епоксидна фарба має низьку стійкість до ультрафіолетового випромінювання, тому вона може вицвітати й вимагати періодичного обслуговування й покриття захисним шаром верхньої фарби.

 

 Обидві фарби пропонують чудовий захист для морських кораблів і кораблів. Вибір між поліуретановою й епоксидною фарбою залежить від вимог, переваг і бюджету власника корабля.

Що наша компанія може запропонувати вам для фарбування нижньої частини судна (нижче вотерлінії):
 

1
Фарба 914 епоксидно-вінілова
Епоксидне, двокомпонентне покриття, модифіковане вініловими смолами для забезпечення сильнішої адгезії й антикорозійного захисту, навіть для погано підготовлених металевих і бетонних поверхонь (напр. поверхні без піскоструминного оброблення, поверхні, які упродовж тривалого часу залишалися нефарбовані). Виявляє чудову адгезію до оцинковonної сталі та кольорових металів, алюмінію, легкого сплаву, сталевих поверхонь. Ідеально для використання як ґрунт, проміжний ґрунт або самостійне фінішне покриття (там, де ступінь блиску, повне збереження кольору й естетичний вигляд мають другорядне значення), забезпечуючи тривалий захист. Можливе використання як одношарового покриття. Ідеально підходить для використання у важкій промисловості, хімічній промисловості, для морських платформ, берегових споруд, у суднобудуванні.
 
2
Фарба 912 епоксидна
Двокомпонентне антикорозійне товстошарове покриття на епоксидній основі з поліамідним затверджувачем. Спеціально розроблене для нанесення на попередньо заґрунтовані та не заґрунтовані металеві поверхні, як ґрунтовки, так і як міжшарове покриття в системах для збільшення загальної товщини (у сертифікованих системах антикорозійної захисту), забезпечуючи у такий спосіб довговічний захист. Можливе використання як одношарове покриття. Ідеально для металевих і бетонних конструкцій (також як підлогове покриття), що є в умовах сильного хімічного впливу. За замовленням проводиться і як покриття ⁇ (micaceous iron oxide), містить залізну слюду для посилення властивостей антикорозійного захисту. У формі MIO забезпечує постійну провідність, що запобігає накопиченню статичної електрики на промислових металевих поверхнях (наприклад, сталевих трубах, резервуарах тощо). Має опір електропровідності <107 Ом. Сертифікована Європейським інститутом за антикорозійно-захисні властивості згідно ISO 12944.
3
Фарба 578 необлягаюча
Необарвна фарба твердого типу для захисту металевих, пластикових і дерев'яних човнів від обростання мушлями та водної фауни. Запобігає зростанню водоростями, мікроорганізмами підводної частини борту металевих і пластикових човнів, а також захищає дерев'яні човни від руйнівної дії мікроорганізмів у воді. Забезпечує захист корпусу корабля, має чудову адгезію, жорсткість і стійкість до морської води.
 
4
Ґрунт 812 епоксидний
Антикорозійний двокомпонентний епоксидний ґрунт, затверджений затверджувачем на основі поліаміду. Містить фосфат цинку як активний антикорозійний пігмент (не містить пігментів свинцю та хрому). Рекомендується для застосування як антикорозійний ґрунт для сталевих конструкцій, паливних баків на хімічних заводах, для використання на електростанціях, суднобудівних верфіях, портових спорудах, нафтопроду-газовій промисловості, моста. Сертифіковане Європейським Інститутом за антикорозійно-захисні властивості згідно ISO 12944.

Що наша компанія може запропонувати вам для фарбування верхньої частини судна:

1
Краска 8005 акрил-полиуретан
Двокомпонентне акрил-поліуретанове покриття, затверджувач якого містить аліфатичний ізоціанат. Містить активний цинковий фосфат для забезпечення надійного корозійного захисту. Підходить для фарбування металевих поверхонь, експлуатованих в умовах промислового середовища. Може використовуватися як одношарове покриття (наноситься безпосередньо на метал, без додаткового ґрунтування), забезпечуючи водночас антикорозійний захист. Характеризується чудовою адгезією до кольорових і чорних металів, неіржавкої й оцинкованої сталі, алюмінію та його сплавів. Показує високу стійкість в умовах впливу промислового клімату, стійкість кольорів і жовтизни.
 
2
Фарба 5008 поліуретанова 
Поліуретанове двокомпонентне покриття з високим сухим залишком, полімеризоване затверджувачем на основі аліфатичного ізоціанату. Має високий глянець, не жовтіє. Застосовується для фарбування як металевих (попередньо заґрунтованих двокомпонентним ґрунтом), так і бетонних поверхонь. Утворює довговічне, квіткове покриття, стійке до ультрафіолету, механічних, хімічних впливів, морського клімату, кислотного та промислового середовища. Підходить для застосування у важкій промисловості з високими навантаженнями. Ідеально для морських споруд. Також рекомендується як фінішне покриття для всіх епоксидних систем фарбування для зовнішнього захисту сталевих конструкцій, ємностей і резервуарів із паливом/хімікатами, бетонних поверхонь у промислових приміщеннях, автодорожних тунелях та ін. заліза. (слюдяний) для додаткового захисту від корозії. MIO забезпечує постійну провідність, що запобігає накопиченню статичної електрики на промислових металевих поверхнях (наприклад, сталевих трубах, резервуарах тощо). Забезпечує електропровідність (полегшення <107 Ом). Ідеально підходить для нафтоп-газової промисловості, а також залізо-бетонних мостових споруд. Завдяки еластичності емаль 5008 блиска 20% може наноситися безпосередньо на пластикові та гумові поверхні. Сертифіковане Європейським Інститутом за антикорозійно-захисні властивості згідно ISO 12944.
3

 

Фарба Хувер 
Високоякісне однокомпонентне швидковисихне антикорозійне промислове покриття на основі спеціального, негорючого хлорованого каучуку. Спеціально розроблена для захисту цементних і металевих поверхонь, що є в промисловому або морському середовищі, а також для нанесення розмітки на дорожнє полотно високої якості. Рекомендується його застосування як захисне покриття для портових споруд, гідроелектростанцій, металевих конструкцій, трубопроводів, снігоприбиральній та сільськогосподарської техніки. Чудовий вибір як фінішне "запечатувальне" покриття для вогнезахисних систем покриттів. Відповідає високим вимогам захисту від впливу води, окиснення, морської води, кислотного та лужного середовища. Характеризується чудовою стійкістю до погодних умов, довговічністю, сольовим туманом, а також швидким сушінням і простотою в застосуванні. Може використовуватися як самостійне покриття, без попереднього ґрунтування. Сертифіковане Європейським Інститутом за антикорозійно-захисні властивості згідно ISO 12944.
 
4
Ґрунт 812
Антикорозійний двокомпонентний епоксидний ґрунт, затверджений затверджувачем на основі поліаміду. Містить фосфат цинку як активний антикорозійний пігмент (не містить пігментів свинцю та хрому). Рекомендується для застосування як антикорозійний ґрунт для сталевих конструкцій, паливних баків на хімічних заводах, для використання на електростанціях, суднобудівних верфіях, портових спорудах, нафтопроду-газовій промисловості, моста. Сертифіковане Європейським Інститутом за антикорозійно-захисні властивості згідно ISO 12944.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner