Фарби для авто і фарби для фарбування сільськогосподарської техніки представлені в широкому асортименті з метою підбору правильного матеріалу, згідно з побажаннями Замовника.
Які характеристики потрібно враховувати під час вибору фарби для авто і фарби для сільгосптехніки?
Під сільськогосподарською технікою розуміють широкий спектр технічних засобів, призначених для підвищення продуктивності праці в сільському господарстві шляхом механізації та автоматизації окремих операцій або технологічних процесів:
Характерною особливістю виробництва сільськогосподарських машин є те, що багато машин відправляють із заводів-виготовлювачів у частково розібраному вигляді, а збирають уже на місці. У цих випадках на заводах-виготовлювачах цикл виготовлення машин закінчується забарвленням вузлів, що дає змогу організовувати потокові лінії, що включають агрегати підготовки поверхні, установки ґрунтування, первинне та остаточне забарвлення і сушіння, об'єднані конвеєрами. Комбайни, трактори і деякі інші машини остаточно фарбують після складання. Організація робіт у таких випадках передбачає потокові лінії первинного забарвлення вузлів, що надходять на складання, і повний цикл покриття тих вузлів, які після складання стануть недоступні для фарбування.
Незважаючи на велику різноманітність сільськогосподарських машин, технологічний процес фарбування порівняно нескладний. Підготовка до фарбування полягає у видаленні з поверхні деталей (виробів) окалини, іржі та в знежирюванні.
Процес нанесення фарби для авто і сільгосптехніки на поверхню листової обшивки та лицьові деталі складається з ґрунтування, дворазового забарвлення та оздоблювальних робіт - нанесення написів, наклейки декалькоманії тощо.
Значна кількість різнохарактерних вузлів зумовила застосування майже всіх видів нанесення покриттів, але найчастіше застосовують пневматичне розпилення та занурення. Занурення застосовують для вузлів ґрунтообробних і збиральних машин, пневматичне розпилення - для великогабаритних рам плугів, культиваторів, рам і ящиків сівалок, для комбайнів у зборі тощо. Низку вузлів комбайнів та інших машин фарбують струменевим обливанням з подальшою витримкою в парах розчинника, плоскі боковини комбайна - в електричному полі...
Підбиваючи підсумок цієї теми, можна сказати, що, яким би не був ЛФМ фарби для авто - алкідним, меламіно-формальдегідним, полівінілхлоридним або акриловим, він має задовольняти цілу низку вимог. І умови ці пов'язані з жорсткими умовами експлуатації сільгосптехнік