Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Зворотна доставка товарів здійснюється з допомогою покупця.
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Ви можете повернути чи обміняти товар на складі нашої компанії за адресою: м. Київ, вул. Зрошувальна 15 або відправивши його службами доставки. Доставка здійснюється з допомогою покупця крім випадків шлюбу товару з вини виробника.
Умови повернення
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Строки повернення та обміну Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється з допомогою покупця.
Умови повернення товарів належної якості:
Якщо отриманий товар відповідає замовленню, вартість його доставки в інтернет-магазин оплачує Покупець. Нестандартний товар, виготовлений за індивідуальним замовленням Покупця, наприклад, кольорова фарба, відрізна продукція тощо не підлягає поверненню.
Повернення товару неналежної якості:
Для повернення товару необхідно зв'язатися з менеджером інтернет-магазину, який уточнює характеристики товару, умови його використання та зауваження щодо якості. Інтернет-магазин передає отриману інформацію виробнику перевірки якості товару тієї ж партії, враховуючи умови його фактичного використання. У разі підтвердження виробником неналежної якості товару інтернет-магазин приймає повернення товару та повертає його вартість покупцю в повному обсязі або обмінює на аналогічний товар належної якості.
Обміну та поверненню не підлягають
Обміну та поверненню не підлягає:
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.