Кошик
135 відгуків
promo_banner
+380 (67) 398-63-88
+380 (95) 496-70-69
Премиум Корк

Фарби для транспортних засобів

Фарба для техніки.

Фарби для авто і фарби для фарбування сільськогосподарської техніки представлені в широкому асортименті з метою підбору правильного матеріалу, згідно з побажаннями Замовника.

Які характеристики потрібно враховувати під час вибору фарби для авто і фарби для сільгосптехніки?

  1. бажаний час висихання лакофарбового матеріалу;
  2. яке має бути покриття: глянсове або шовковисто-матове;
  3. необхідність використання ґрунту перед нанесенням емалі або ж самостійна ґрунт-емаль, яка не потребує попереднього нанесення ґрунту;
  4. рівень атмосферостійкості лакофарбового покриття і тривалості експлуатації (декоративний вигляд і захисні властивості);
  5. бюджет. 

Для чого найчастіше використовується фарба для авто і техніки?

Машинобудування та авторемонт
  • Для сільгосптехніки,
  • Для зернозбирального комбайна,
  • Для трактора,
  • Для косарки,
  • Для жатки,
  • Для сівалки,
  • Для посадкової машини
  • Для авто,
  • Для сільськогосподарської техніки
  • Для кормозбиральної техніки та агрегату;
  • Для вантажного автомобіля;
  • Для кар'єрного самоскида;
  • Для автобуса;
  • Для тролейбуса;
  • Для будівельної техніки;
  • Для дорожньої техніки.
 
Верстатобудування
  • Для приладів і обладнання,
  • Для металевої поверхні,
  • Для приладобудування;
  • Для гідротехніки та ємнісних споруд.
 

Під сільськогосподарською технікою розуміють широкий спектр технічних засобів, призначених для підвищення продуктивності праці в сільському господарстві шляхом механізації та автоматизації окремих операцій або технологічних процесів:

  1. Техніка для передпосівного обробітку ґрунту (трактори, плуги, борони тощо);
  2. Посівна та посадкова техніка (сівалки, посадкові машини);
  3. Техніка для догляду за посівами (культиватори, підгортальники, прополювачі тощо);
  4. Техніка для внесення мінеральних і органічних добрив - рідких, твердих, гною;
  5. Збиральна техніка (комбайни, косарки, жатки).

Характерною особливістю виробництва сільськогосподарських машин є те, що багато машин відправляють із заводів-виготовлювачів у частково розібраному вигляді, а збирають уже на місці. У цих випадках на заводах-виготовлювачах цикл виготовлення машин закінчується забарвленням вузлів, що дає змогу організовувати потокові лінії, що включають агрегати підготовки поверхні, установки ґрунтування, первинне та остаточне забарвлення і сушіння, об'єднані конвеєрами. Комбайни, трактори і деякі інші машини остаточно фарбують після складання. Організація робіт у таких випадках передбачає потокові лінії первинного забарвлення вузлів, що надходять на складання, і повний цикл покриття тих вузлів, які після складання стануть недоступні для фарбування.

Незважаючи на велику різноманітність сільськогосподарських машин, технологічний процес фарбування порівняно нескладний. Підготовка до фарбування полягає у видаленні з поверхні деталей (виробів) окалини, іржі та в знежирюванні.

Процес нанесення фарби для авто і сільгосптехніки на поверхню листової обшивки та лицьові деталі складається з ґрунтування, дворазового забарвлення та оздоблювальних робіт - нанесення написів, наклейки декалькоманії тощо.

Значна кількість різнохарактерних вузлів зумовила застосування майже всіх видів нанесення покриттів, але найчастіше застосовують пневматичне розпилення та занурення. Занурення застосовують для вузлів ґрунтообробних і збиральних машин, пневматичне розпилення - для великогабаритних рам плугів, культиваторів, рам і ящиків сівалок, для комбайнів у зборі тощо. Низку вузлів комбайнів та інших машин фарбують струменевим обливанням з подальшою витримкою в парах розчинника, плоскі боковини комбайна - в електричному полі...

 

 

Що ж наша компанія може запропонувати вам для фарбування вашої спецтехніки?

Акрил-поліуретан 8005
Двокомпонентне акрил-поліуретанове покриття, затверджувач якого містить аліфатичний ізоціанат. Містить активний цинковий фосфат для забезпечення надійного корозійного захисту.
Підходить для фарбування металевих поверхонь, що експлуатуються в умовах промислового середовища.
Може використовуватися як одношарове покриття (наноситься безпосередньо на метал, без додаткового ґрунтування), забезпечуючи при цьому антикорозійний захист.
Характеризується відмінною адгезією до кольорових та чорних металів, нержавіючої та оцинкованої сталі, алюмінію та його сплавів. Показує високу стійкість за умов впливу промислового клімату, стійкість кольорів та жовтизні.
 
Фарба Автолюкс алкідна глянцева для спецтехніки 
Швидкосохнуча синтетична емаль високої якості для металевих поверхонь. Має високу адгезію, високий глянець, стійкість кольору, не жовтіє з часом, одночасно забезпечуючи антикорозійний захист. Емаль розроблена для машинобудування, ідеально підходить для фінішного фарбування сільської господарської техніки (трактори, комбайни, тощо), міського транспорту (трамваї, тролейбуси, вагони метро, тощо), вантажного автотранспорту.
Сертифіковано Європейським інститутом за антикорозійно-захисні властивості згідно з ISO 12944.
 
Фарба антикорозійна швидковисихаюча матова Хувер 576
Високоякісне однокомпонентне швидкосохнуче антикорозійне промислове покриття на основі спеціального, негорючого хлорованого каучуку. Спеціально розроблено для захисту цементних та металевих поверхонь, що знаходяться в промисловому чи морському середовищі, а також для нанесення розмітки на дорожнє полотно високої якості. Рекомендується його застосування як захисне покриття для портових споруд, гідроелектростанцій, металевих конструкцій, трубопроводів, снігоприбиральної та сільськогосподарської техніки. Відмінний вибір як фінішне «запечатує» покриття для вогнезахисних систем покриттів. Відповідає високим вимогам захисту від впливу води, окиснення, морської води, кислотного та лужного середовища. Характеризується відмінною стійкістю до погодних умов, довговічністю, сольовим туманом, а також швидкою сушкою та простотою в застосуванні. Може використовуватись як самостійне покриття, без попереднього грунтування.
Сертифіковано Європейським Інститутом за антикорозійно-захисні властивості згідно з ISO 12944.
Поліуретан 5008
Поліуретанове двокомпонентне покриття з високим сухим залишком, що полімеризується затверджувачем на основі аліфатичного ізоціанату. Має високий глянець, не жовтіє. Застосовується для фарбування як металевих (попередньо заґрунтованих двокомпонентним ґрунтом), так і бетонних поверхонь. Утворює довговічне, кольоростійке покриття стійке до ультрафіолету, механічних, хімічних впливів, морського клімату, кислотного та промислового середовища. Підходить для застосування у важкій промисловості із високими навантаженнями. Ідеально для морських споруд. Також рекомендується як фінішне покриття для всіх епоксидних систем фарбування для зовнішнього захисту сталевих конструкцій, ємностей і резервуарів з паливом/хімікатами, бетонних поверхонь у промислових приміщеннях, автодорожніх тунелів та ін. заліза (слюдяний) для додаткового захисту від корозії. MIO забезпечує постійну провідність, що запобігає накопиченню статичної електрики на промислових металевих поверхнях (наприклад, сталевих трубах, резервуарах тощо). Забезпечує електропровідність (опір <107 Ом). Ідеально підходить для нафто-газової промисловості, а також залізо-бетонних мостових споруд. За рахунок еластичності емаль 5008 блиску 20%, може наноситись безпосередньо на пластикові та гумові поверхні.
Сертифіковано Європейським Інститутом за антикорозійно-захисні властивості згідно з ISO 12944.
 
 
 
 

Підбиваючи підсумок цієї теми, можна сказати, що, яким би не був ЛФМ фарби для авто - алкідним, меламіно-формальдегідним, полівінілхлоридним або акриловим, він має задовольняти цілу низку вимог. І умови ці пов'язані з жорсткими умовами експлуатації сільгосптехнік

  • Практично постійний вплив сонячних променів - покриття має мати підвищену стійкість до дії ультрафіолету.
  • Різка зміна температур, навесні і восени часто по кілька разів на добу - покриття має володіти високими фізико-механічними властивостями, зокрема - еластичністю.
  • Вплив атмосферних опадів (дощ, сніг) - покриття повинно володіти хорошими захисними властивостями, стійкістю до корозії.
  • Експлуатація сільгосптехніки в умовах бездоріжжя, підвищеної запиленості, як наслідок, можливе налипання бруду, пилу та абразивне зношування покриття - отже, покриття має мати високу твердість, міцність до удару. У процесі експлуатації фарби для авто можливі вібрація, ударні навантаження - знову від фарби для авто потрібні високі фізико-механічні властивості. 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner